Mitä tapahtuu HRA:ssa juhlavuotena?

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari täyttää tänä vuonna 70 vuotta!

Me Rihy-kauppakamarilla otetaan uusi vuosi 2023 ilolla vastaan. Viime vuosi olikin varsin työntäyteinen, järjestimme viime vuonna neljä HRA- Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija koulutusta. Koulutuksen tavoitteena oli kehittää yritysten rekrytoinnin prosesseja työelämälähtöisesti. Koulutuksiin osallistuneilta saimmekin erinomaista palautetta, tämä on meille tärkeää, koska näin jatkossakin pystymme takaamaan hyvän koulutuskokemuksen. Tämän lisäksi järjestimme kolme HRA-tutkintoa. HRA-sertifikaatti tutkinto, joka mittaa koulutettavan rekrytointiosaamaista sekä juridiikkataitoja.

Tämä vuosi on RiHy-kauppakamarin 70- vuotis juhlavuosi, se näkyy näkyy toiminnassamme koko vuoden, uusina ja mielenkiintoisia teemoina, koulutuksina sekä tapahtumina. Odotetusti HRA- Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija koulutus näkyy isosti meidän toiminnassa. Uudistettu koulutuspaketti starttaa huhtikuussa. Julkaisemme myös joka kuukauden ensimmäinen tiistai ajankohtaisen blogi- kirjoituksen. Esimmäinen blogi- kirjoittaja on Maarit Reunanen, Tervakoski Oy:tä. Kirjoittajat valitsemme huolella, tarjoamme kaikille sertifikaatin suorittaneille mahdollisuutta kirjoittaa sivuillemme blogi. Kuukausittain järjestämme myös maksuttoman HRA-infon, se on tuhti tietopaketti HRA- koulutuksesta. Myös järjestämme keväällä HRA-koulutukseen liittyvän työsuhdejuridiikka lisäkoulutuksen.

HRA- kevät huipentuu toukokuussa järjestettävään HRA-seminaariin. Tässä kokoontumisessa alumnit pääsevät tapaamaan tosiaan kasvotusten ja verkostoitumaan myös alan muiden vaikuttajien kanssa. Iltapäivä pitää sisällään myös mielenkiintoisen paneelikeskustelun, jossa kauppakamarimme toimitusjohtaja, Marja Heinimäki toimii fasilisaattorina paneelissa.

Vuoteemme toki mahtuu paljon muutakin. Ota HRA:n ajankohtaista-sivusto seurantaan, niin tiedät Rihyn HRA- uutiset ja tapahtumat.