HRA yhteistyöhön HR Legal Services Oy:n sekä Laurea-ammattikorkeakoulun kanssa

Olemme sopineet yhteistyösopimuksen HR Legal Services Oy:n sekä Laurea-ammattikorkeakoulun kanssa HRA-koulutuksen osalta.

Lisenssisopimus HR Legal Services Oy:n kanssa

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari ja Hr Legal Services Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimuksella myönnetään HR Legal Services Oy:lle käyttöoikeus HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija (HRA) –tavaramerkkiin ja koulutuskokonaisuuteen. Yhteistyösopimus Hr Legal Services Oy:n kanssa on ensimmäinen HRA-koulutuksen lisenssisopimus.

HR Legal Services Oy järjestää ensimmäisen HRA-koulutuksen lisenssisopimuksella syksyllä 2024.

Yhteistyö Laurea-ammattikorkeakoulun kanssa

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari ja Laurea-ammattikorkeakoulu ovat solmineet kumppaniyhteistyösopimuksen. Kyseessä on kokeilupilotti, jossa Laurea tarjoaa HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija -koulutusta avainkumppaneilleen.

Ensimmäinen koulutus järjestetään Laurean Tikkurilan kampuksella 14-15.3.2024.

Tämän kokeilupilotin jälkeen on tarkoitus syventää kumppanuusyhteistyötä Laurean ja vastaavien muiden sidosryhmien kanssa.

HRA-Koulutusjohtaja

​​​​​​​Marja Heinimäki, +358 40 547 8563